piątek, 15 stycznia 2016

"Nawet najdalszą podróż zaczyna się od pierwszego kroku".

Brak komentarzy

Nigdy nie wiadomo, dokąd ten pierwszy krok nas zaprowadzi, czego się nauczymy, kogo poznamy, jaki będzie nasz kolejny krok. Jednak na pozór tak błaha rzecz, bywa właśnie dla wielu najtrudniejsza. Cały ambaras tkwi w tym, aby w końcu go wykonać i rozpocząć podróż w nieznane! I właśnie oto mój pierwszy krok: założenie podróżniczo-kulturalnego bloga. W zamyśle ma on łączyć moje przemyślenia, wspomnienia z podróży, opinie o świecie kultury. Jako że jestem debiutantką w tej sferze i jest to mój pierwszy blog, proszę o wyrozumiałość co do jego formy :) Wszystkiego dopiero się powoli uczę. Będę publikowała tu także recenzje przeczytanych przeze mnie ostatnio książek czy obejrzanych filmów. Zachęcam także do wyrażania swoich opinii o publikowanych przeze mnie treściach, uwagi te możecie przesyłać na adres e-mail podany w zakładce "Kontakt". Zachęcam również do odwiedzenia zakładki "O mnie", abyście mogli mnie lepiej poznać :)

Mam nadzieję, że czytanie moich wpisów będzie dla Was taką samą przyjemnością, jaką dla mnie jest tworzenie ich. Jeżeli chcecie wspólnie ze mną rozpocząć i kontynuować tę podróż to zapraszam i życzę miłej lektury! 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz